Spring naar de inhoud Spring naar het menu
Doelstelling
Het Inkooptopper concept heeft tot doel om van grote toegevoegde waarde te zijn voor iedereen die zich erbij aansluit. Deze toegevoegde waarde kan voor ieder individu anders zijn maar bestaat primair uit het vergroten van zijn/haar netwerk, kennis en commerciële kansen. Hiervoor zullen worden ingezet de Inkooptoppersite en de Inkooptopper LinkedIn account.
Secundair ontvangt u wekelijks een luchtige 'one page' strip die gebaseerd is op actuele inkoopvraagstukken met een 'knipoog' naar de Inkoop- en Verkoopwerelden onder het motto “er mag gelachen worden”.
Inkooptopper en inkoopafdelingen
Voor Inkoopafdelingen probeert Inkooptopper van toegevoegde waarde te zijn door actuele Inkoopvraagstukken op een luchtige manier via onze strip te bespreken. De strip kan uitstekend gebruikt worden binnen de eigen afdeling maar ook richting de interne organisatie of externe relaties. Aan de hand van een strip kunnen 'lastige en/of moeizame' vraagstukken op een luchtige manier de juiste verbinding creëren.
Daarnaast brengen wij vakgenoten met elkaar in contact zodat er op een natuurlijke manier voor een ieder een vangnet ontstaat waar men terecht kan met lastige vraagstukken. Ten slotte zijn wij ervan overtuigd dat door een toename van vakinhoudelijke kennis en een uitbreiding van ieders netwerk er automatisch een grotere kans is op commerciële successen!
Inkooptopper en verkoopafdelingen
Voor Verkoopafdelingen probeert Inkooptopper van toegevoegde waarde te zijn door ze kennis te laten maken met alles waar inkopers mee te maken hebben. Door de wereld van de inkopers beter te begrijpen zal men (nog) beter in staat zijn aanbiedingen te doen die aansluiten bij de wensen van inkopers.
Daarnaast hebben verkoopafdelingen door Inkooptopper de mogelijkheid om op een andere manier in verbinding te komen met hun (potentiële) klanten. Zij kunnen hun contacten uitbreiden binnen het grote inkoopnetwerk van Inkooptopper.
Wij zijn ervan overtuigd dat bovenstaande combinatie een unieke mogelijkheid is om ieders commerciële successen te vergroten.